Az előző Multistrada 950-es rajongói kicsit csalódtak, hiszen amikor az új Multistrada bemutatkozott, csak a 170 lóerős V4-es blokkal árulták, egészen mostanáig kellett várniuk a V2-es motorra, ami 113 LE (9000/perc) és 96 Nm (7750/perc) teljesítménnyel kerül a Trellis vázba, mint szerkezeti tartóelem. A hatfokozatú váltó csúszókuplungos, és fel és le gyorsváltó is van.
Kétféle változatban kínálja a Multistrada V2-es a Ducati, a jobban felszerelt V2S megkapja a Skyhook aktív felfüggesztést, az alapmodellnél kézzel állíthatóak a rugózó elemek – utóbbi tömege 3 kg-mal magasabb, 225 kg. Közös Brembo fékrendszer, elöl két darab 320 mm-es tárcsával, hátul egy 265 mm-es tárcsával. Az ülésmagasság alapesetben 830 mm, de ettől felfelé (850 mm) és lefelé (810 vagy 790 mm) is el lehet térni.
A Multistrada V4-esről érkeznek a könnyűfém felnik, amelyek darabonként 1,7 kg-mal könnyebbek az előd küllős felnijeinél – a tartozékkatalógusból rendelhetően küllős felnik.
Az eredeti cikket IDE kattintva olvashatják!