A rajongókra gondolva visszatér a Multistrada V2

A generációváltásnál először a 170 lóerős V4-es blokkal ismerhettük meg az új Ducati Multistrada-t, csak most jön az elődnek megfelelő tudású V2-es változat.

null

Az előző Multistrada 950-es rajongói kicsit csalódtak, hiszen amikor az új Multistrada bemutatkozott, csak a 170 lóerős V4-es blokkal árulták, egészen mostanáig kellett várniuk a V2-es motorra, ami 113 LE (9000/perc) és 96 Nm (7750/perc) teljesítménnyel kerül a Trellis vázba, mint szerkezeti tartóelem. A hatfokozatú váltó csúszókuplungos, és fel és le gyorsváltó is van.

Fotó: Youtube

Kétféle változatban kínálja a Multistrada V2-es a Ducati, a jobban felszerelt V2S megkapja a Skyhook aktív felfüggesztést, az alapmodellnél kézzel állíthatóak a rugózó elemek – utóbbi tömege 3 kg-mal magasabb, 225 kg. Közös Brembo fékrendszer, elöl két darab 320 mm-es tárcsával, hátul egy 265 mm-es tárcsával. Az ülésmagasság alapesetben 830 mm, de ettől felfelé (850 mm) és lefelé (810 vagy 790 mm) is el lehet térni.

A Multistrada V4-esről érkeznek a könnyűfém felnik, amelyek darabonként 1,7 kg-mal könnyebbek az előd küllős felnijeinél – a tartozékkatalógusból rendelhetően küllős felnik.

Az eredeti cikket IDE kattintva olvashatják!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.