Hatalmas hűtőrácsot kapott a japán luxusautó

Bemutatkozott az új Lexus LX 600/500d terepjáró, a nagy Landcruiser fényűző változata: a csúcsmodellben a jobb hátsó ülés gombnyomásra ággyá változik.

null

 Nem sokkal a műszaki alapot biztosító Toyota Landcruiser 300-as után most megismerhetjük annak Lexus testvérét, egyelőre LX 600-asként és LX 500d-ként jelentették be a luxusterepjárót 3,5 literesV6-os biturbóval és 3,3 literes V6-os biturbó dízellel; a védjegyhivatali bejegyzés alapján lesz öntöltő hibrid modell is LX 750h néven, a Tundra pickupban bejelentett 443 LE/790 Nm rendszerteljesítményű hibrid hajtással. Amíg az észak-amerikai piacon csak videón mutatták meg az új luxusterepjárót, Oroszországban, Szaúd-Arábiában és az Egyesült Arab Emirátusokban igazi autókat mutattak meg a meghívott vendégeknek – olvasható az Autó-Motor cikkében.

Az alapkivitel (Standard, Premium és Luxury felszereltség) mellett már F Sport változatot is kínálnak feketére fényezett, sűrű szövésű hűtőrácsbetéttel, 22 colos kovácsolt alufelnikkel, sportfutóművel, Torsen önzáró differenciálművel, jó fogású valódi bőrrel kárpitozott sportkormánnyal. Szintén új a piactól függően Ultra Luxury vagy Executive névre hallgató csúcsfelszereltség, ami kétszemélyes hátsó üléssort kap elektromos állítású fotelekkel, a jobb hátsó ülés gombnyomásra ággyá tud alakulni úgy, hogy az anyósülés előrecsúszik, a támla pedig 48 fokos szögben hátradől. Van hátsó szórakoztató-rendszer, külön klímazóna és szellőzőnyílás a hátsó utasoknak, vezetéknélküli telefontöltő, masszázsfunkció, satöbbi. Japánban lesz egy Offroad nevű felszereltség is, feketekróm hűtőráccsal, zárható első-hátsó differenciálművel. 

Az eredeti cikk IDE kattintva érhető el.
Borítókép: YouTube

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.