Indul az új luxusautó márka első sportkocsijának tesztelése

A megjelenésen sokat finomítottak a tanulmányhoz képest, a technika gyakorlatilag változatlan a Piech GT-nél.

null
Fotó: YOUTUBE

A 2019-es Genfi Autószalonon még Mark Zero néven mutatkozott be az Anton Piech által alapított Piech Automotive cég villanymotoros kupéja, amelyen azóta is folyamatosan dolgoznak. Egy kicsit csúszásban van a projekt a koronavírus-válság miatt, de most bemutatták a végleges konstrukciót Piech GT néven, amelynek hamarosan megkezdik a tesztelését – olvasható az Autó-Motor cikkében. A cég műszaki vezetője az a Klaus Schmidt, aki 30 éven át felelt a BMW M autók vezethetőségéért…

Az elmúlt két és fél év alatt nem csak a formát véglegesítették, de a kínai Desten által készített léghűtéses akkumulátor kémiáját is módosították, így az már akár 350 kW-os villámtöltést is képes fogadni. A T alakban beépített, 75 kWh kapacitású teleppel egyébként 500 km-t meghaladó WLTP-hatótávolságot ér el a 612 lóerő rendszerteljesítményű (elöl egy, hátul két darab 204 lóerős hajtómotor) Piech GT. A saját tömeg 1,8 tonna (ebből 40% jut az első, 60% a hátsó tengelyre), a 0-100 km/óra gyorsulás kevesebb, mint 3 másodpercig tart, a 0-200 km/óra kevesebb, mint 9 másodpercig.

Az eredeti cikk IDE kattintva érhető el.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.