Már Euro 6-os motorral készül a szegény ember G-osztálya

Az első generációs G-osztály technikája rejtőzik a Force Gurkha karosszériája alatt, a hetvenes évekből származó dízel immár tudja az Euro 6-os szintet.

null

2005-ben vette fel a Force Motors nevet a korábban Bajaj Tempo néven ismert indiai cég, amelyben a Mercedes-Benznek is volt tulajdonrésze azáltal, hogy anno felvásárolta annak európai partnerét, a Tempo nevű haszonjármű-gyártót – olvasható az Autó-Motor cikkében.  A partnerségnek köszönhető, hogy Indiában a nyolcvanas években gyártott Mercedes haszonjárművek mind a mai napig készülnek, a T1-es transzporter mellett a G-osztály technikáján alapuló Gurka típus – mindkettőben az OM616-os dízel dolgozik. Utóbbit most tették alkalmassá az Euro 6-nak megfelelő BS-VI-os károsanyag-kibocsátási előírásnak, úgyhogy két év újraindulhatott a Gurka gyártása.

Az eltelt hónapokat arra használták a fejlesztők, hogy frissítsék a lassan fél évszázados konstrukciót. Az utastérben sötétszürke színre váltottak a burkolatok és kárpitok, a második sorban már nem üléspad, hanem két karfás fotel található. A műszerfalra 7 colos képátlójú érintőképernyős fejegység kerül, a kormány már magasságában és mélységében is állítható. 

A teljes cikket ITT olvashatja tovább.
Borítókép: YouTube

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.