Egy csipetnyi izgalommal dobták fel az új spanyol autót

Nem csak küllemében temperamentumos az Ibiza FR, a 110 lóerős turbómotorral a dinamika terén is kellemes meglepetést tud okozni.

null

A VW-csoport stratégái és dizájnerei sincsenek könnyű helyzetben, amikor arra kerül a sor, hogy egy-egy típusváltás során megkülönböztessék egymástól a konszern kisautótriójának tagjait, a VW Polót, a Škoda Fabiát és a Seat Ibizát. Utóbbira jutott a cégcsoporton belül a sportos modell szerepe, a 2017 óta piacon lévő 5. nemzedék frissített kivitelében pedig tényleg van némi latin hangulat, legalábbis a Desire vörös színnel (264 160 Ft) és a kézírásra hajazó, új típusfelirattal mindenképpen – olvasható az Autó-Motor cikkében. Az igazán érdekes viszont az, hogy mostantól minden felszereltséghez komponált belső hangulatot adnak, így jelen esetben az FR-kivitel vörös dekorelemekkel és hasonló színű cérnával próbál némi izgalmat csempészni az összképbe.

A start-stop rendszer működése lehetne finomabb, a kuplung kinyomására lassan indul újra a motor (Fotó: Autó-Motor/Lővei Gergely)

A változások a frissítés ellenére egyáltalán nem elhanyagolhatók, teljesen új digitális műszerfal rendelhető a típushoz, illetve 20 százalékkal megnövelték a központi kijelzőt, amelyet a középkonzol tetejére költöztettek.

A teljes cikket ITT olvashatja tovább.

Borítókép: Seat Ibiza 1.0 TSI FR (Fotó: Autó-Motor/Lővei Gergely)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.