Vannak gyártók, amelyeket egyáltalán nem tépázott meg a pandémia, a Triumph például 2020 decembere és 2021 decembere között rekordmennyiségű motorkerékpárt adott el, a 75 ezer példányos értékesítési volumenhez pedig nem csekély 650 millió fontos bevétel társult. Ha ehhez hozzávesszük, hogy a márka hamarosan beszáll a krosszgépek és az endurók piacára, illetve hogy az indiai Bajajdzsal partnerségben kis lökettérfogatú modellekkel is jelentkeznek, alighanem nyilvánvaló, hogy merre tartanak. Nick Bloor vezérigazgató célja nem lehet más, mint az eladási darabszámok tekintetében szépen, lassan felzárkózni a KTM-re és a BMW-re.
2022-ben viszont egyértelműen a Tiger 1200-as új nemzedékére irányul a legtöbb figyelem, amely a márka zászlóshajó túraendurójaként nem csak a szegmens állócsillagainak számító BMW R 1250 GS-nek vagy a KTM 1290 Super Adventure-nek állít konkurenciát.
A teljes cikket ITT olvashatja tovább.
Borítókép: Triumph Tiger 1200 (Fotó: YouTube)