Hűtődoboz is van a Közel-Keleten tervezett villanyrobogóban

Még az idén megkezdik a villanyrobogó sorozatgyártását, 2025-ben már évi 50 000 példányt akarnak gyártani.

null

A logisztikai szolgáltatásokat akarja megkönnyíteni a Barq nevű startup, amelynek tervei között egy elektromos kerékpár, egy villanyrobogó és egy teherszállító drón piacra dobása is szerepel – olvasható az Autó-Motor cikkében.

A sort a Rena Max nevű villanyrobogó nyitja, amelynek a megjelenését Ian Callum formatervező stúdiója készítette el – a weboldalon látható Rena 1-esnél sokkal szebb lett az eredmény.

Az 5,6 kWh kapacitású akkumulátor cserélhető, egy feltöltéssel 150 km az elméleti hatótávolság, a 9,5 lóerős hajtómotor erejéből 97 km/órás csúcssebességre futja. A teherszállításra optimalizálták a járművet, hátra a Givi csomagrögzítőt használó 79 literes doboz helyezhető, az ülés előtt van egy 9 literes hűtődoboz és van egy sima 5 literes fiók is – utóbbiaknak köszönhetően nem lehet átlépni a vázon.

A műszerfalat egy 8 col képátlójú Samsung Galaxy Tab Active3 táblagép jelenti.

A fényezett karosszériaelemek alternatívájaként megújuló, kenderszálakból készített burkolatok is kérhetőek. Noha már az idén meg akarja kezdeni a Reva Max villanyrobogó sorozatgyártását a Barq, a „régióban elhelyezkedő” gyárról még nincsenek információk.

Az eredeti cikk IDE kattintva olvasható.

Borítókép: A villanyrobogó (Forrás: Autó-Motor)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.