A Nissan kis méretű szabadidő-autója a Renault-val közösen fejlesztett öntöltő hibrid hajtást kapja 143 lóerős rendszerteljesítménnyel.
Kifejezetten Európának készül a második generációs Juke, amelyet a Renault kisautó-padlójára építettek fel, és így csak idő kérdése volt, mikor kapja meg a közös fejlesztésű hibrid hajtást.
Amíg a Renault márkánál E-Tech Hybrid a név, a Nissannál egyszerűen Hybrid a jelzése a két villanymotort és 1,6 literes szívómotort használó rendszernek, ami körmös tengelykapcsolón keresztül hajtja az első kerekeket. A belső égésű motor (94 LE/148 Nm) és a nagy teljesítményű villanymotor (49 LE/205 Nm) a Nissan gyártmánya, az indítógenerátor (20 LE) és a váltó a Renault terméke – az indítógenerátor elsődleges feladata, hogy a fordulatszámokat szinkronizálja –, a rendszerteljesítmény 143 LE/353 Nm.
Az eredeti cikk ITT olvasható.
Borítókép: Képernyőfelvétel (Fotó: Youtube.com/Kondor)