Új ötletekkel tökéletesítették a legendás 911-es modellt

Modernizáltak egy 1998-ban gyártott típust.

null

A Porsche Club of America a Porsche Classic segítségével újított fel és modernizált egy 1998-ban gyártott 911-est.

A Porsche Club of America vezetőségének tagjai 2018 novemberében, a 6. Porsche Rennsport Reunion rendezvényen a Porsche Classic jelenlévő vezetőivel folytatott beszélgetése során merült fel a projekt ötlete, azaz hogyan lehetne tökéletesíteni a legolcsóbb 911-es szériát, a 996-ost. 2019 nyarán vásárolta meg a PCA az 1998-ban gyártott, sok sebből vérző autót, amelyet aztán Németországba szállítottak. 

A Porsche Classicnál teljesen szétszerelték az autót, a csupasz karosszériát kijavították, megerősítették és dupla púpos tetőlemezt építettek be. A technika – tehát a 381 lóerős szívómotor, a 6 fokozatú kézi kapcsolású váltó, a felfüggesztés és a fékrendszer – a modellfrissítés utáni GT3-as modell sajátja, a lökhárítókat is onnan vették át, a kacsafarok-légterelő új elem ezen a karosszérián. A megjelenést a Porsche különleges projektekért felelős formatervezője, Grant Larson készítette, aki anno a Boxster (986) és a Carrera GT formájáért felelt.

Az eredeti cikk ITT olvasható.

Borítókép: Képernyőfelvétel (Forrás: Youtube.com/Porsche Club of America)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.