550 lóerős az új 911-es

Ahogy az elődnél, úgy most is a 60-as és 70-es évek különleges modelljei inspirálták az autó megjelenését.

null

Manapság nagyon hódít a retró az autóiparban, nincs ez másként a Porschénál sem, ahol az előző generációs 911-esnél Sport Classic néven dobták piacra a régi szép időket idéző változatot, amely aztán annyira megnyerte a rajongók tetszését, hogy azok egy 20 éves autót is retrómodernizáltak.

A legújabb Porsche 911-esnél a bevált recept alapján készítették el a Sport Classic változatot, amelynél az egész karosszériát átalakították – olvasható az Autó-Motor cikkében.

Karbonból készítik a legtöbb külső karosszériaelemet, és ha már úgyis új a külső héj, rögtön új csomagtérfedelet és tetőlemezt is készítettek, amelynél a mélyítés rögtön a fényezett versenycsík keretét is jelenti – kifejezetten ehhez a változathoz keverték ki a Sports Grey Metallic szürke színt. 

A motorháztetőre kis méretű légterelőjét a legendás Carrera RS 2.7 Ducktail spoilere alapján készítették el, egyedi az első lökhárító is, ahol élesebb lett a légbeömlő pereme.

A Porsche 911 Sport Classic mozgatásáról a 3,7 literes lökettérfogatú, biturbó boxer gondoskodik, az 550 lóerő csak a hátsó kerekeket hajtja, és mivel az a retró, a váltó a 7 fokozatú, kézi kapcsolású egység. Sietniük kell azoknak, akik magukénak akarnak tudni egy-egy példányt, hiszen csak 1250 darabot készítenek, a forgalmazás április 28-án indul, az első autók pedig júliusban érkeznek meg az európai márkakereskedésekbe.

Az eredeti cikk IDE kattintva olvasható.

Borítókép: Porsche 911 (Forrás: Autó-Motor)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.