Arról, hogy a villanyautóké lesz-e a jövő, megoszlanak a vélemények, maguk az autógyártók sem egyformán látják a helyzetet, és ennek megfelelően egymástól eltérő irányban fejlesztik modelljeiket – olvasható az Autó-Motor cikkében. Ahogy a legtöbb japán márka, úgy a Honda sem egy lapra tesz fel mindent, így a piacon egyedülálló módon olyan hibrid hajtásláncot kínál, amelyben a benzinmotor elsősorban áramot fejleszt az autót elsődlegesen hajtó villanymotornak. Ezzel ugyan nem mentesíti a vásárlót a belső égésű technológia fenntartási költségeitől, és a károsanyag-kibocsátás is megmarad, az elektromos autózás jelenlegi hátrányainak többségétől azonban megkíméli.
A teljes cikket ITT olvashatja tovább.
Borítókép: Honda HR-V 1.5 i-MMD 2WD eCVT (Fotó: Autó-Motor/Stefler Balázs)