Az adottságai révén méltán népszerű CR-V jelenleg az 5. nemzedékénél jár, a legutóbbi, 2017-es generációváltás a gyártó hagyományaihoz hűen alig hozott változásokat a dizájn frontján. A technika a 2020-as frissítés alkalmával módosult gyökeresen, ekkor került ki a választékból a takarékos dízel és lépett a palettára a 2,0 literes, benzines szívómotoron alapuló full hibrid verzió. Összehasonlításunk apropóját a szöges ellentétet mutató erőforrások adták, az egyik szereplő a szerkesztőségünknél maratoni futást teljesített e:HEV, a másik pedig a szomszéd baráti család 2015-ös évjáratú gázolajos masinája – olvasható az Autó-Motor cikkében.
Az akkor 3 éves autót 2018 áprilisában vásárolták 6,6 millió forintért, alig 46 ezer kilométerrel az órájában. Azóta mintegy 50 ezer kilométert tettek meg vele, tehát az éves futás igen mérsékelt. Főként autópályán használják, köszönhetően annak, hogy a rövidebb, intézkedős, ide-oda szaladgálásokban egy másik autó is a segítségükre van. Nem sokkal a megvásárlást követően négy évszakos köpenyek váltották a korábbi téli abroncsokat, az akkumulátort pedig már kétszer is cserélni kellett, egyéb orvosolnivaló azonban nem akadt, az autót nagy megelégedéssel használják. Szeretik az automatikus váltó kényelmét, az alacsony fogyasztást, a bőséges helykínálatot, különös tekintettel a hátsó középső hely akadálymentes lábterére és a szinte derékszögben nyíló ajtókra. Három nagykamasz gyerekkel ezek valóban fontos ismérvek.
Az eredeti cikk IDE kattintva olvasható.
Borítókép: Illusztráció (Forrás: Autó-Motor)