Klasszikus tuningfogásokkal teszik élvezetesebbé a villanyautót

Tuningműhelyből lett márka nem felejtette el, honnan indult.

null

Tuning- és versenyautókkal foglalkozott a svéd Polestar, mielőtt a Volvo gyár tuningcége lett, majd villanyautó-márkaként önállósodott. Most visszatérnek a kezdetekhez azzal, hogy a tavalyi Goodwood FoS-on nagy feltűnést keltett tuningolt Polestar 2-est szériagyártásba viszik, a BST edition 270-es nevében a szám a darabszámra utal, az autókat Európában, Észak-Amerikában és Kínában lehet megvásárolni – olvasható az Autó-Motor cikkében.

Normál esetben a kétmotoros, nagy hatótávolságú Polestar 2-esnél fizetős frissítéssel lehet csak elérni a 473 LE/680 Nm teljesítményt – szériában 402 LE/660 Nm a tudás –, amely alapáron jár a limitált szériához. 

Nem nyúlnak a Brembo fékrendszerhez, de új – 20%-kal merevebb rugókkal – 25 mm-rel csökkentik a hasmagasságot, szereléssel állítható, külön olajtartályos Öhlins lengéscsillapítókat építenek be, feszesebb első kanyarstabilizátort használnak. 

A 21 colos felnik megjelenése a Polestar 1-est idézi, kifejezetten ehhez az autóhoz fejlesztették a 245/32 méretű Pirelli P Zero abroncsokat. A teljesen fényezett karosszéria Thunder vagy Snow színű lehet, felár ellenében kérhető versenycsík, de mattszürke fóliabevonatot is kínálnak. 2022 közepén indul a Polestar 2 BST edition 270 gyártása, az első vásárlók a negyedik negyedévben kapják meg autóikat.

Az eredeti cikk IDE kattintva érhető el.

Borítókép: Illusztráció (Forrás: Flickr)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.