Nagy várakozással közelítettem a járműhöz. A dizájn rögtön megfogott, teljesen hozza azt, amit manapság a naked kategóriától elvár a nagyközönség, és ilyenkor szokott az előfordulni, hogy kevésbé figyelnek a használhatóságra, amelyet néha elfed a forma uralma. De először is el kell adni a vasat, és utána derülnek ki a lényeges dolgok. Első benyomás: ráülve a gépre, minden a helyén van. A minőségi benyomás rendben, az enyhén támadó jellegű üléspozíció szintén. Néhány részlet kimondottan tetszik, például a kormánycső és annak rögzítése. A dizájn mindenhol visszaköszön, az első sárvédőtől elkezdve az oldalsó tankburkolaton, a tank-ülés átmenetnél, a váz látható részénél és az alsó motorburkolatnál is – teljesen rendben van – olvasható az Autó-Motor cikkében. Az utas ne várjon sokat ettől a motortól, a megjelenés arra utal, hogy főleg egy ember élvezkedjen rajta, és ahogy szoktam ilyenkor emlegetni: ez az utasülés 20 év alatti, legfeljebb 45 kilós fiatal lányoknak való, akik nagyon szeretik a motorokat.
Az első fék esetében még a satu megnevezést sem tartanám túlzónak. Két ujjal kezelve is nagyon megfogja az első kereket, és a Pirellik tapadása is igen jó. Lassú haladásnál óvatosan kezelendő a fék, mert mintha leszögelnék a kereket, olyan érzésem volt már nagyon kicsi kar-erőnél is. A J.Juan gyártmányú fék – mint már említettem, nagyon jól dolgozik. Mi ez a J.Juan? Nos, ez egy 1965-ben alapított, Spanyolországban, Kínában, Észak-Amerikában és Indiában működő, főleg motorkerékpár fékberendezéseket gyártó eredendően spanyol cég, amely ma már a Brembo csoport tagja.
A teljes cikk IDE kattintva olvasható.
Borítókép: Illusztráció (Forrás: Autó-Motor)