Új arculattal készül a népszerű amerikai gyártó

Kína a fő piaca a márkának, amely 2030-ra teljesen villanyautó márka lesz.

null

Új márkajelzéssel és a jelenleginél élesebb – ez nagyrészt a LED-es világításnak is köszönhető – megjelenéssel folytatja a General Motorshoz tartozó Buick márka, amely mindezt a fő piacának számító Kínában jelentette be. A legtöbb fejlesztést, legyen szó műszaki dolgokról vagy formatervezésről Kínában végzik már most is, amiről a következő 3 évben bemutatkozó 12 új modell tanúskodik majd. Lesz köztük hagyományos hajtású, plug-in és elektromos autó is, elsőként a GL8 Century luxus-egyterűt dobják piacra, ennek a hátuljában 2 kényelmes fotel és egy hatalmas monitor található.

Tanulmányként mutatták meg az Electra-X szabadidő-autót, ami már az Ultium villanyautó-alapot használja, és az Electra almárka első képviselője lesz a Távol-Keleten. Az Egyesült Államokban még nem konkretizálták ennyire a terveket, ott az új márkajelzéssel és arculattal együtt csak egy tanulmányt mutattak be, a Wildcat EV egy lendületes megjelenésű, lapos építésű sportkupé, amelynél még a króm csillogása is fontos szerepet kap.

Az eredeti cikk ITT olvasható.

Borítókép: Új arculattal készül a népszerű amerikai gyártó (Forrás: Youtube/Buick)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.