Virtuális kapcsolással és V8-as hanggal jön az akkumulátoros-elektromos GT40-replika

800 lóerős rendszerteljesítménnyel, 60 kWh kapacitású akkumulátorral teszi jövőbiztossá a Ford GT40-utánzatot az Everrati.

null

A Superformance műhely által gyártott Ford GT40-utánzat akkumulátoros-elektromos átépítésével teszi jövőbiztossá a legendás autót a brit Everrati műhely, az átalakítás során csak a meglévő rögzítési pontokat használják, tehát elméletileg akár benzinmotorosra is átalakítható a konstrukció. Két darab hajtómotort építenek be hátra, a rendszerteljesítmény 800 lóerő és 800 Nm, ami 4 másodpercnél fürgébb 0-100 km/óra gyorsulásra és 200 km/órát meghaladó csúcssebességre elég – írja az Autó-Motor.

A vezetési élmény megőrzése érdekében a „Race” üzemmód aktiválásakor az egyébként irányváltásra használt váltókar érintésekor az elektronika megszakítja a gyorsulást egy pillanatra, és a hangszórókból érkező 110 dB hangos V8-as motorhang is így tesz – az ülésekbe is rejtenek mélysugárzókat, hogy az azok által keltett rezgés a V8-as motor működésére emlékeztesse az utasokat.

Borítókép: Ford GT40-replika (Fotó: Everrati)

A teljes cikk ITT olvasható el.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.