A Superformance műhely által gyártott Ford GT40-utánzat akkumulátoros-elektromos átépítésével teszi jövőbiztossá a legendás autót a brit Everrati műhely, az átalakítás során csak a meglévő rögzítési pontokat használják, tehát elméletileg akár benzinmotorosra is átalakítható a konstrukció. Két darab hajtómotort építenek be hátra, a rendszerteljesítmény 800 lóerő és 800 Nm, ami 4 másodpercnél fürgébb 0-100 km/óra gyorsulásra és 200 km/órát meghaladó csúcssebességre elég – írja az Autó-Motor.
A vezetési élmény megőrzése érdekében a „Race” üzemmód aktiválásakor az egyébként irányváltásra használt váltókar érintésekor az elektronika megszakítja a gyorsulást egy pillanatra, és a hangszórókból érkező 110 dB hangos V8-as motorhang is így tesz – az ülésekbe is rejtenek mélysugárzókat, hogy az azok által keltett rezgés a V8-as motor működésére emlékeztesse az utasokat.
Borítókép: Ford GT40-replika (Fotó: Everrati)
A teljes cikk ITT olvasható el.