50 kg-ot fogyott az új mikro egyterű

A Move Canbus nevű kei-kategóriás egyterűt arra a padlólemezre tették rá, amit például a Yaris is használ, az eredmény jelentős tömegcsökkenés.

null

6 év után váltja le kei-kategóriás egyterűjét a Daihatsu, a Move Canbus-t a Toyotával közösen kifejlesztett DNGA műszaki alapra építették fel, aminek köszönhetően a hátsó tolóajtók megtartásával sikerült úgy 50 kg-mal csökkenteni a saját tömeget, hogy közben a karosszéria merevsége is javult. Ahogy eddig, ezután is a hölgyek jelentik a fő célcsoportot, akik két hangulat közül választhatnak, és a 8 karosszériaszínt (köztük új a sárgabarack-metál és a citromsárga gyöngyház) akár kétszínű fényezésként is választhatják – olvasható az Autó-Motor cikkében.

A használatot könnyíti a szériában adott fokozatmentes automatikus váltó, az önműködő rögzítőfék, az elektromos mozgatású tolóajtók kinyílnak, ha megáll előttük a kulcs birtokosa, és így teszik lehetővé a bepakolást.

A műszerfal lépcsős kialakítása megkönnyíti a gyorséttermi ételek fogyasztását, az első ülések közötti pohártartó melegen tartó funkcióval rendelkezik – a minimális fűtőteljesítmény a melegítésre nem elég, de megakadályozza a kávé/tea kihűlését.

A 10 colos érintőképernyős fejegység hangvezérlésre is lehetőséget ad, illetve az autó fedélzeti rendszere képes rögzíteni az első- és hátsó kamera képét. A 0,66 literes 3 hengeres szívóként 55, turbóként 64 lóerős, a gyakorlati fogyasztás 10%-kal csökken az elődhöz képest, a legjobb érték 4,4 l/100 km – első- vagy összkerékhajtás közül választhat a Daihatsu Move Canbus vásárlója.

A teljes cikket ITT olvashatja tovább.

Borítókép: Illusztráció (Forrás: YouTube)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.