A végleges specifikációjú prototípus tesztelésének lezárultával hivatalosan is véget ért a Triumph TE-1-es 2018-ban indult fejlesztése.
Több fejlesztőcég, felsőoktatási intézmények és a brit állam segítségével fejlesztette ki első akkumulátoros-elektromos motorkerékpárját a Triumph, a TE-1-es fejlesztését most hivatalosan is befejezettnek nyilvánították azzal, hogy véget ért a végleges specifikációjú prototípus tesztelése. A gyár szerint a kitűzött célszámokat sikerült felülmúlni.
A Williams Advanced Engineering által fejlesztett akkumulátor 161 km-es hatótávolságot tesz lehetővé, villámtöltéssel 20 perc alatt lehet letudni a 20-80%-os töltést.
A hajtómotor csúcsteljesítménye 177 lóerő, ami 3,6 másodperces 0-96 km/óra gyorsulást, és 6,2 másodperces 0-160 km/óra gyorsulásra teszi képessé a vetélytársaknál negyedével könnyebb, 220kg saját tömegű kétkerekűt.
Az eredeti cikk ITT olvasható.
Borítókép: Képernyőfelvétel (Forrás: Youtube/Autó-Motor)