Az MC20-as sportkocsi jelenti a kiindulási alapot a Maserati új pályaautójához, azonban minden téren kihozzák a maximumot a konstrukcióból. A 3,0 literes V6-os biturbó teljesítményét 740 lóerőre növelik, eközben a saját tömeget 1250 kg-ra szorítják le úgy, hogy megszabadulnak a kényelmi és a biztonsági extrák (FIA bukókeret, tűzoltóberendezés és biztonsági benzintank azért lesz a fedélzeten) jelentős részétől – nem rendszámos autó lesz a Project24 végeredménye, hanem egy olyan autó, amellyel a gyár által szervezett rendezvényeken illetve egyéb zárt pályás eseményeken lehet majd élvezkedni – olvasható az Autó-Motor cikkében. 6 fokozatú szekvenciális váltót építenek be, a karbantartást és kerékcserét beépített emelőrendszer könnyíti meg, a Brembo szállítja az acél tárcsákat használó fékrendszert. Azt nem árulták el, mikor fejezik be a Project24 fejlesztését, mennyibe kerül az autó és hogy mikorra tervezik a 62 darabos flotta legyártását.
Az eredeti cikk IDE kattintva olvasható.
Borítókép: Illusztráció (Forrás: Autó-Motor)