Egy évtized után váltja le a Chevrolet a közepes méretű Colorado pickupját, amelynél ugyan jelentős a méretek gyarapodása, de ebből nem sokat éreznek majd az utasok, sőt, annak ellenére, hogy a tengelytávolságot 79 mm-rel 3338 mm-re nyújtották meg, a második sorban 28 mm-rel még csökkent is a lábtér mérete, miközben elöl gyakorlatilag változatlan a térkínálat – olvasható az Autó-Motor cikkében.
Az új modellből nincs karosszériaválaszték, csak dupla fülke és rövid plató konfiguráció létezik, az elődnél nyújtott vagy dupla fülke és rövid vagy hosszú plató közül lehetett választani.
Szintén szűkült a motorkínálat, amíg korábban volt 4 hengeres alapmotor (2,5 liter, 200 LE/258 Nm), V6-os (3,6 liter, 312 LE/372 Nm) és 4 hengeres dízel (2,8 liter, 185 LE/500 Nm), mostantól kezdve egyedüliként a nagyobb Silverado-ból ismert 2,7 literes 4 hengeres turbót adják, alapesetben 240 LE/351 Nm a tudás, a középső szint 314 LE/528 Nm, és van a csúcsváltozat, amely marad a 314 lóerőnél, de a nyomatékmaximum 582 Nm.
A váltó minden esetben 8 fokozatú automatikus, a kapcsolható összkerékhajtás a gyengébb változatoknál opció, és hangsúlyozza a gyár, hogy a teljesítményadatokat 91 oktános benzinnel hozza a blokk.
Az eredeti cikk ITT olvasható.
Borítókép: Képernyőfelvétel (Forrás: Chevrolet Colorado)