Különösebben nem kerestük az alkalmat, hogy találkozzunk néhány olyan Polski-Fiat-tulajdonossal, aki hosszabb túrát tett mostanában kocsijával, de ha már módunk volt velük beszélgetni, elmondjuk, amit hallottunk tőlük. Az itt szereplők közül egyedül Szabó Andor volt az, akit még korábban megkértünk, hogy jegyezze fel számunkra tapasztalatait, hiszen ő, a többszörös motoros-bajnok, mint taxisofőr „nyúz” egy 1500-as P-Fiatot – olvasható az Autó-Motor cikkében.
Ismerve a taxi-üzem jellegét, no meg Szabó autóvezetői stílusát, úgy véljük, nyers szavai hű képet adnak mindarról, amit akarunk tudni. Bizonyítva látjuk, hogy – amint azt nemegyszer meg is írtuk – ezeknek az 1969-es év tavaszától ezrével importált lengyel kocsiknak – amelyek közül egy CK-rendszámú példányt 1968 telén próbáltunk ki – a licenc-konstrukciója kitűnő, és gondot inkább csak az alkatrészhiánnyal kínlódó vevőszolgálat okozott – és okozhat – a Polski-Fiatok gazdáinak.
A teljes cikk IDE kattintva olvasható.
Borítókép: Illusztráció (Forrás: Autó-Motor)