Nem elég újfajta járműveket előállítani, eladni, hanem segíteni kell a vevők szemléletváltását, új technikák megismerését, használatát, tehát le kell cserélni saját tudásunkat, szokásainkat is – olvasható az Autó-Motor cikkében. Ebben segít a Ford új globális üzletága, a Pro. Sokféle jelentést hallhatunk ki e rövid szóból: profi, professzionális, prolongált élettartam, protekció (védelem), produktivitás, problémaelhárítás, profit, progresszivitás, prosperálás – és mindez benne is van a csomagban. A Ford Pro célja átfogó szolgáltatásokkal, szoftverekkel és digitális megoldásokkal feldobni európai haszonjármű-flották termelékenységét, illetve mindent lefedő szolgáltatással javítani az autók rendelkezésre állási idejét, csökkenteni üzemköltségeiket és segíteni a vállalkozások fenntarthatóságát, miközben azok átállnak elektromos hajtású járművekre. Mindez már önmagában is jelzi, hogy nem könnyű gázolaj helyett akkuval járni, és közben nyereségesen fuvarozni.
Az új üzletág szilárd alapon áll, hiszen a márka zsinórban 7. éve vezeti Európa haszongépjármű-piacát, Transitjai a világ legnépszerűbb áruszállítói, tehát reálisnak tűnik célkitűzése, hogy 2025-ig 45 millió dollárra növelje a digitális szoftverekből és a szolgáltatásokból származó globális bevételeket a Ford Pro.
A teljes cikk IDE kattintva olvasható.
Borítókép: Illusztráció (Forrás: Autó-Motor)