Az olasz Totem Automobili műhely eredetileg Alfa Romeo Giulia GT kupéból indult ki, a 2 évvel ezelőtt bemutatott villanymotoros prototípus is úgy nézett ki, mint egy eredeti autó szteroidkúra után. Aztán a most bemutatott Annabelle nevű végleges változatnál már minden másként néz ki, csak néhány részletet vettek át – ez annak tudható be, hogy 10 százalékkal megnövelték a karbon váz méretét, hogy a technikának és az utasoknak is legyen helye. Az új hossz 4,27 méter, a szélesség 1,86 méter – és nincsenek kiszélesített kerékjáratok.
A kocsi orrába eredetileg az Alfa Romeo 2,9 literes V6-os biturbóját szánták, de aztán az Italtecnica műhely teljesen egyedi blokkot készített, a 2,8 literes V6-os biturbó 180 kg-os tömegével a legkönnyebb ilyen erőforrás – teljesítménye 700 lóerő és 700 Nm, a hátsó tengelyre épített 6 fokozatú, kézi kapcsolású váltón keresztül hajt, természetesen van részlegesen önzáró differenciálmű. Körben kettős keresztlengőkaros felfüggesztéseket használnak, szereléssel állítható rugóstagokkal. A saját tömeg mindössze 1180 kg, a végsebességet elektronika korlátozza 250 km/órára – más adatot majd később közölnek. Egyelőre annyit tudunk, hogy a Totem Automobili 20 darab benzines és 10 darab Annabelle kupé gyártását tervezi, az indulóár egyedi igények nélkül 460 000 euró - olvasható az Autó-Motor cikkében.
A cikk teljes tartalma ide kattintva érhető el.
Fotók forrása: AUTÓ-MOTOR