Léghűtéses turbómotort kap a Ruf legújabb modellje

Hegyi felfutókra épített versenyautók előtt tiszteleg a Ruf Bergmeister, amelynek a hátuljában 450 lóerős, léghűtéses turbómotor dolgozik.

null

Régen a hegyi felfutókon is sikeresek voltak a Porsche versenyautói, amelyek közül a 906, a 909 Bergspyder és a 718 RS 60 Spyder emelkedik ki, ezek 2 évvel ezelőtt még saját Boxster-tanulmányt is inspiráltak, de a gyár aztán nem foglalkozott tovább a dologgal. Itt jön a képbe a Ruf manufaktúra, amely most bejelentette a Bergspyder nevű modelljét – olvasható az Autó-Motor cikkében.
A megjelenés a 993-as generációt idézi, de valójában teljes egészében karbonból készítik a tetőt nélkülöző, minimális méretű szélvédőt nyújtó karosszériát, amelynek a hátuljába léghűtéses, turbós boxermotort szerelnek. A 450 LE/599 Nm teljesítményű erőforrás 6 fokozatú kézi kapcsolású váltón keresztül hajtja a hátsó kerekeket, részlegesen önzáró differenciálmű is van, a lassulásról karbon-kerámia fékek gondoskodnak elöl 6, hátul 4 dugattyús nyergekkel. A Ruf Bergspyder utastere spártai, majdnem mindent Alcantara borít.

Az eredeti cikk IDE kattintva érhető el.

Borítókép: Ruf Bergspyder (Fotó: YouTube)

 

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.