A müncheni márka rutinos szereplőnek számít az elektromos robogók piacán, hiszen már 2012-ben bemutatták a C evolutiont, az akkori C 600 Sport és C 650 GT robogópáros műszaki alapjaira építve. Azóta viszont nagyot fordult az iparág: az elektromos hajtás már a kétkerekűek mezőnyében is egyre inkább hétköznapinak számít, és talán pontosan ezért a márkák egyre bátrabb formákkal igyekeznek felhívni a figyelmet a villamos hajtásra – olvasható az Autó-Motor cikkében.
A CE 04-es egyenesen a kiállításokon látható tanulmánymotorok világát hozza el nekünk, szerintem nyugodt szívvel kijelenthető, hogy ez a gép a ma elérhető legfuturisztikusabb modellek egyike. Pedig ha önmagában a fejidomot nézzük, nincs benne semmi extrém, a kormánytól hátrafelé kezdődik az érdekesség. A lebegő, deszkaszerű ülés, az oldalidomok, illetve az egyszerre lapos és hosszú test arányai szokatlan egyveleget alkotnak, amit lehet szeretni és nem szeretni, de a figyelemfelkeltés garantált. Főleg, ha megrendeljük hozzá a nem éppen visszafogott üdvözlő- és elköszönőfényt…
De nem csak a dizájn tér el az átlagtól, hanem az üléshelyzet is, ugyanis inkább egy cruiseren érzi magát a vezető. Gyakorlatilag semmi sincs, ami a robogókra jellemző, az előretolt lábak és a szélvédelem totális hiánya miatt vitorlaként lobog a vezető a nyeregben. Ahogyan az sem feltétlenül szokás a szegmensben, hogy egy 10,25 colos tűéles, hipermodern kijelzővel ruházzák fel, a párosítás után navigációs utasításokat is megjelenítő monitor vitán felül az iparág egyik legigényesebb darabja. S persze az összeszerelési minőségről is csupa jót lehet mondani. A CE 04-es viszont nem az a robogó, amelynek gyomra elnyeli a hétvégi vásárlás tartalmát, a lebegő ülés miatt egy oldalról nyitható üregbe pakolhatunk, ami csak akkor tud befogadni értelmezhető mennyiségű csomagot, ha nincsenek benne a töltőkábelek.
Az eredeti cikk IDE kattintva olvasható.
Borítókép: Illusztráció (Forrás: Autó-Motor)