Az Autoart 993R tömegét 1220 kg-ra csökkentik, a motorját pedig 330 vagy 360 lóerősre tuningolja Paul Stephens – olvasható az Autó-Motor cikkében.
Több mint 20 évvel ezelőtt készítette el első Porsche-átépítését Paul Stephens, aki az itt látható Autoart 993R-en 5 évet dolgozott. A legjobb, léghűtéses 911-es megalkotása volt a cél, a megrendelő egészen pontosan azt kérte, hogy minden tekintetben 25%-kal múlja felül a gyári konstrukciót a végeredmény.
Könnyű karosszériaelemekkel és a felesleges extrák kidobásával csökkentették a tömeget, szám szerint 1370 kg helyett 1220 kg-ot nyom az autó. Például az acél csomagtérfedél helyett a Porsche Motorsport alumínium elemét használják, ami csak 8 kg-ot nyom, kiszerelik a tetőablakot, az elektromos tükörmozgatást, a hátsó ablaktörlőt, az Autoart motorházfedél csak 8 kg-ot nyom. A Porsche Motorsport vékonyabb (könnyebb) oldalablakait használják, az első-hátsó lökhárító mindössze 8-8 kg-ot nyom. Elöl nagyobbak a szellőzőnyílások, így több hűtőlevegő jut a fékekre és az olajhűtőre.
Az eredeti cikk ITT olvasható.
Borítókép: (Fotó: Youtube/Sam Moores)