Villanyautóként jön a legendás Meyers Manx buggy modernizált változata

60 év után a Meyers műhely első új konstrukciója a Manx 2.0 Electric elnevezésű buggy, amely akkumulátoros-elektromos hajtással készül.

null

Bruce Meyers 60 évvel ezelőtt építette meg a VW Bogár technikát és alkatrészeket használó homokfutót, amivel egy egész járműkategóriát teremtett – írja az Autó-Motor. Most pedig elkészült a Meyers műhely – 2020 óta Phillip Sarofim autórajongó (övé az Aston Martin Bulldog, amit nemrég épített újjá a gyár) tulajdonában van a cég – első saját konstrukciója, amely erősen hasonlít az eredetire, de már a Bogártól független a technika.

 

Saját fejlesztésű alumínium vázat fejlesztettek, amelyre aztán az eredetire erősen hasonlító, de több pontos modernizált műanyag kádat építenek rá.

 

A forma modernizálását arra a Freeman Thomas formatervezőre bízták, aki anno az eredeti Audi TT és a Volkswagen New Beetle projekten is dolgozott. Sikeres az átalakítás, fel se tűnik, hogy a padlóba épített akkumulátort használ a konstrukció, és hogy a kocsi elején a króm ütköző mögött egy légbeömlő rejtőzik. Utóbbira az elektromos komponensek hűtése miatt van szükség.

 

Hátul modern LED-es lámpák és teljesen burkolt motortér jelenti az újdonságot.

 

Letisztult az utastér, amelyet nagy méretű, de leszerelhető hardtop tető borít, a digitális kijelző egy kerek órát jelent a műszerfal közepén.

A teljes cikket ITT olvashatja tovább.

Borítókép: Illusztráció (Forrás: Pexels)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.