Bruce Meyers 60 évvel ezelőtt építette meg a VW Bogár technikát és alkatrészeket használó homokfutót, amivel egy egész járműkategóriát teremtett – írja az Autó-Motor. Most pedig elkészült a Meyers műhely – 2020 óta Phillip Sarofim autórajongó (övé az Aston Martin Bulldog, amit nemrég épített újjá a gyár) tulajdonában van a cég – első saját konstrukciója, amely erősen hasonlít az eredetire, de már a Bogártól független a technika.
Saját fejlesztésű alumínium vázat fejlesztettek, amelyre aztán az eredetire erősen hasonlító, de több pontos modernizált műanyag kádat építenek rá.
A forma modernizálását arra a Freeman Thomas formatervezőre bízták, aki anno az eredeti Audi TT és a Volkswagen New Beetle projekten is dolgozott. Sikeres az átalakítás, fel se tűnik, hogy a padlóba épített akkumulátort használ a konstrukció, és hogy a kocsi elején a króm ütköző mögött egy légbeömlő rejtőzik. Utóbbira az elektromos komponensek hűtése miatt van szükség.
Hátul modern LED-es lámpák és teljesen burkolt motortér jelenti az újdonságot.
Letisztult az utastér, amelyet nagy méretű, de leszerelhető hardtop tető borít, a digitális kijelző egy kerek órát jelent a műszerfal közepén.
A teljes cikket ITT olvashatja tovább.
Borítókép: Illusztráció (Forrás: Pexels)