A határozott vonalvezetéssel az első generációkra akarnak utalni a formatervezők a Nissan X-Trail új generációjánál, persze nem olyan dobozforma a megjelenés – miközben a belső elképesztően tágas.
Egyszerű extraként választható a 3. üléssor (160 cm-es testmagasságig ajánlják a használatát), a csomagtér mérete 20 literrel bővült az elődhöz képest.
Mindez annak köszönhető, hogy a hatótávnövelős elektromos változatnál az első ülések alatt helyezik el a puffer-akkumulátort – olvasható az Autó-Motor cikkében.
Végül, de nem utolsósorban érkezett meg az autó Európába, Észak-Amerikában már 2020 októberétől forgalmazzák Rogue néven (eleinte 2,5 literes szívómotorral, újabban már ott is az 1,5-ös változó kompressziójú turbómotorral), Japánban 2022 júliusa óta kapható hatótávnövelős elektromos hajtással – ezek kombinációjaként az európai modell elérhető lesz néhány piacon az 1,5-ös turbómotorral (12V-os lágyhibrid rásegítéssel kiegészítve) és az opciós hatótávnövelős villanymotoros hajtással.
Összkerékhajtás csak utóbbihoz lesz elérhető, az e-4ORCE rendszer nem csak jobb tapadást nyújt, de finomabb haladást is lehetővé tesz a hajtómotorok finom szabályozásával.
Az eredeti cikk ITT olvasható.
Borítókép: Képernyőfelvétel (Forrás: Youtube/Autó-Motor)