Ha amúgy se a praktikumért veszik az emberek a szabadidő-autókat, nyugodtan lehet formabontó is a konstrukció – gondolta a BMW.
A név kötelez: egykor a Citroën formabontó, ékalakú nagyautóját jelölte a az XM betűpár, mostantól kezdve az M GmbH második saját autóját, a nagy méretű szabadidő-autót is ilyen néven találjuk meg – ha lehet, még rendhagyóbb megjelenéssel – olvasható az Autó-Motor cikkében.
Hű maradt a tanulmányhoz a végleges megjelenés, még úgy is, hogy közben azért sokat finomítottak a részleteken,
rendes lámpák kerültek előre és hátra. Ezzel nagyjából a végére is értünk a változásoknak, hiszen még az óriási méretű, megvilágított körvonalú veséket is megtartották.
Furcsának hangozhat kijelenti, hogy igazán visszafogott lett az utastér, hiszen nem fukarkodtak a különleges részletekkel és a nemes bőrkárpittal sem, de a tanulmány kétszínű kialakításához képest igenis szerény a hangulat; aki nagyon akarja és nagyon meg tudja fizetni, az konzultálhat az M-es értékesítőjével az Individual programról.
Elöl multifunkciós BMW M üléseken lehet helyet foglalni, a háttámla teljes széltében fűtött (nem csak középen), a tetőkárpitot 100 LED megvilágítása teszi egyedivé.
Alapáron jár a fel-a-fejjel kijelző, az ívelt üvegpanel mögött egy 12,3 és egy 14,9 colos képátlójú monitor rejtőzik, a fejegység a 8.0-s operációs rendszert futtatja és a legújabb kapcsolódó szolgáltatásokat is nyújtja, úgymint felhőalapú navigáció.
Az eredeti cikk ITT olvasható.
Borítókép: Képernyőfelvétel (Forrás: Youtube/BMW M)