Élő közvetítés
Skócia
ÉLŐ
Magyarország
Svájc
ÉLŐ
Németország

Szintet lépett a japán szedán

Méreteivel és hibrid hajtásával a kompakt kategória felső régióját célozza a vadonatúj Civic.

null

Az elbúcsúzó, 10. generációs Civic alig 5,5 éves európai karrierje után egy teljesen friss modell kerül piacra, a szeptemberben érkező 11. nemzedék formailag és a hajtáslánc terén is egy egészen más koncepció jegyében született – olvasható az Autó-Motor cikkében.

Amíg a kifutó modell dizájnját a határozott élek és sportos vonalak határozták meg, az újdonság inkább a 90-es évek japán autóira annyira jellemző, gömbölydedebb alakokról szól. Kevésbé karakteres, de közben egyáltalán nem megosztó az újdonság, amelyre már nem is illik annyira a kompakt jelző, hiszen a 3,2 centis hossznövekedéssel 4,55 méteres. Ez azt jelenti, hogy a VW Golf vagy az Opel Astra aktuális kiadásainál 27, illetve 18 centivel hosszabb.

És tényleg, a hátsó sorban hatalmas a hely, a 3,5 centis tengelytáv-növekedés eredményeként 190 centis vezető mögött ugyanekkora utas kényelmesen elfér. A fejtér és a kabin szélessége inkább csak átlagos, ám a csomagtartó 410 literes befogadóképessége miatt nem vitás, hogy családi autóként is jól helytáll. Az új Civic kapcsán a legfontosabb mégis az, hogy a vezetőülésben helyet foglalva egyértelmű lesz, olyanok tervezték, akik szeretik az autókat. Sportos pozícióba, egészen mélyre lehet engedni a vezetőülést, a remek fogású kormány miatt pedig alig várja az ember, hogy végre egy kanyargós szakaszra érjen.

A teljes cikket ITT olvashatja tovább.
Borítókép: Honda Civic (Fotó: Auto-Motor)
 

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.