Folytatódik a GM villanyautó-átállása, a Chevrolet Equinox nevű szabadidő-autó negyedik generációja már csak akkumulátoros-elektromos formában lesz megvásárolható – olvasható az Autó-Motor cikkében.
Ahogy a Chevrolet Blazer, úgy az egy számmal kisebb – anno az Opel Antara testvérmodellje volt műszakilag – Equinox szabadidő-autó is villanyautóként folytatja pályafutását.
Nagyjából egy év múlva kerül az észak-amerikai kereskedésekbe az Equinox EV nevű típus, a jelenlegi autónál 15%-kal drágábban, de még mindig 30 ezer dollár alatti indulóáron – és ebben még nincsenek benne az állami ösztönzők.
A méretek változását még nem közölték, de az látszik, hogy az akkumulátor miatt nagyot nő a tengelytávolság. Az RS modell fekete arcot kap és opciósan fekete tetőt, a többi felszereltségnél színrefújt az orr és opciósan fehér tetőt lehet kérni. Az Ultium alap minden technológiája elérhető lesz – jórészt felár ellenében –, így akár 17,7 colos képátlójú központi érintőképernyő (ez látható az első fotókon), részlegesen önvezető rendszer (Super Cruise).
Az eredeti cikk ITT olvasható.
Borítókép: Képernyőfelvétel (Forrás: Youtube/Autó-Motor)