Élő közvetítés
Skócia
ÉLŐ
Magyarország
Svájc
ÉLŐ
Németország

Vizsgaidőszak az autószerelők főiskoláján

Az autószervizek ügyfélkezeléséről szóló írás először az Autó-Motor 1969/2-es számában jelent meg.

null

Az alábbi írás szerzője amerikai, színhelye Washington és eredetileg a Herald Tribune című amerikai napilapban jelent meg – olvasható az Autó-Motor cikkében. 

Úgy hisszük, ezek után senki előtt sem kétséges, hogy olyan állapotokat és visszásságokat figuráz ki, melyek a mai hazai viszonyok mellett teljesen és tökéletesen elképzelhetetlenek.

 Ha erről valamelyik olvasónk mégse lenne tökéletesen meggyőződve, arról nem mi tehetünk…

Professzor: Néhány rövid kérdés és felelet formájában átismételjük a múlt heti tananyagot. Első kérdés: mi a teendő, ha valaki behozza a kocsiját a műhelybe, és azt mondja, hogy a motorház felől csúf zörejeket hall? Nos, Duda?
Duda: Megkérdezem, mikor volt utoljára szervizen.
Prof: Szamárság, Duda. Ezért egyest kapsz. Mi a helyes felelet, Kerék?
Kerék: Megkérdem, hogy mikorra akarja visszakapni a kocsit.
Prof: Nagyon helyes. És mi van akkor, ha mondjuk délután ötkor akarja átvenni?
Kerék: Közlöm, hogy másnap reggelig rá sem tudunk nézni a járgányára.
Prof: És ha azt mondja a tag, hogy már délután 2-kor kell neki a kocsija?
Kerék: Azt válaszolom, hogy legkorábban 4-re lehet kész.
Prof: Jól van, Kerék. Na nézzük Kormányost. Mondja, mit csinál, ha 4-kor bejön a tulaj, és kéri a kocsit?
Kormányos: Átnyújtom neki a számlát, amely 113,67 dollárról szól. Minthogy két adminisztrátor-kislány tételesen részletezte a számlát, a tag el sem tudja olvasni.

A teljes cikk IDE kattintva olvasható.

Borítókép: Illusztráció (Forrás: Autó-Motor)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.