Hetven évvel ezelőtti versenyautó előtt tiszteleg a német gyártó

Korabeli film- és fényképfelvételeket is elemeztek az alkotók, amikor újratervezték a legendás négykerekűt.

null

Tavaly a legsikeresebb mexikói autóversenyzőnek állított emléket a Porsche Latin America nevű forgalmazó, idén egy jeles évfordulót ünnepelnek: pontosan 70 évvel ezelőtt, 1952-ben állt először rajthoz a Carrera Panamericana versenyen a Porsche gyár. A 356 S Cabriolet versenyautóval Paul Alfons von Metternich herceg és Manuel Antônio de Teffé báró álltak rajthoz, őket még Herbert Linge kísérte szerelőként. A 11-es rajtszámot viselő autóval kategóriagyőzelmet szerzett az autó.

Nem egyszerűen csak a gyári dokumentáció alapján kreálták újra a megjelenést, hanem korabeli film- és fényképfelvételeket elemeztek, és alaposan kikérdezték az Excklusive Manufaktur szakemberei a még élő Herbert Lingét is. 

A hivatalosan Porsche 911 Panamericana Special elnevezésű autó Gentian Blue Metallic nevű fényezést kapott, ilyenre fújták az elöl 20, hátul 21 colos Turbo felniket is, a tető szövetkárpitja Graffifi Gray szürke. Az ajtókon elhelyezett 11-es rajtszámok mellett még az egykori fehér motorháztetőt idéző fehér bordák jelentenek változást.

Az eredeti cikk ITT olvasható.
Borítókép: Képernyőfelvétel (Forrás: Videa/Autó-Motor)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.