A rajongók utolsó mentsváraként a 2-es sorozat kitart a normál méretű vesék mellett, ezért a formatervezők talán bosszúból most az első lökhárító légbeömlőivel játszottak és szándékosan téglalap alakú nyílásokat készítettek – ellentétben a normál 2-es Coupé lendületes kialakításával. A dinamizmust jelen esetben a kerékjárat-szélesítések és a többszörösen púpozott motorháztető adja, a látvány többet mutat, a valóságban „csak” 48 mm-rel combosabb a karosszéria.
Egyedi grafikát kap az ívelt kijelző (12,3 colos képátlójú műszeregység és 14,9 colos képátlójú érintőképernyő) és az opciós fel-a-fejjel kijelző, alapesetben sportülésben foglalhatnak helyet az első utasok, felár ellenében kérhetőek az M-es kagylóülések, még több felár ellenében adják a tömeget 10,8 kg-mal csökkentő karbon kagylóüléseket.
Az elektronika a megszokott köridő-mérésen kívül drift-elemzésre is képes, azaz tanácsokat ad ahhoz, mit változtasson a sofőr annak érdekében, hogy még hosszabban autózzon füstölő hátsó abroncsokkal. Az M2-es előre 19, hátra 20 colos felniket kap szériában – ez 1 collal nagyobb átmérő, mint az M3/M4 esetén –, felárasak a semi-slick abroncsok.
Az eredeti cikk ITT olvasható.
Borítókép: Képernyőfelvétel (Forrás: Youtube/Autó-Motor)