Szögletes stílusra váltott a népszerű M2-es

Nem csak a légbeömlők lettek szögletesek, az elektronika is sokat fejlődött.

null

A rajongók utolsó mentsváraként a 2-es sorozat kitart a normál méretű vesék mellett, ezért a formatervezők talán bosszúból most az első lökhárító légbeömlőivel játszottak és szándékosan téglalap alakú nyílásokat készítettek – ellentétben a normál 2-es Coupé lendületes kialakításával. A dinamizmust jelen esetben a kerékjárat-szélesítések és a többszörösen púpozott motorháztető adja, a látvány többet mutat, a valóságban „csak” 48 mm-rel combosabb a karosszéria.

Egyedi grafikát kap az ívelt kijelző (12,3 colos képátlójú műszeregység és 14,9 colos képátlójú érintőképernyő) és az opciós fel-a-fejjel kijelző, alapesetben sportülésben foglalhatnak helyet az első utasok, felár ellenében kérhetőek az M-es kagylóülések, még több felár ellenében adják a tömeget 10,8 kg-mal csökkentő karbon kagylóüléseket. 

Az elektronika a megszokott köridő-mérésen kívül drift-elemzésre is képes, azaz tanácsokat ad ahhoz, mit változtasson a sofőr annak érdekében, hogy még hosszabban autózzon füstölő hátsó abroncsokkal. Az M2-es előre 19, hátra 20 colos felniket kap szériában – ez 1 collal nagyobb átmérő, mint az M3/M4 esetén –, felárasak a semi-slick abroncsok.

Az eredeti cikk ITT olvasható.

Borítókép: Képernyőfelvétel (Forrás: Youtube/Autó-Motor) 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.