Az acél hídvázra épülő újdonságot a soros négyhengeres előddel ellentétben soros kéthengeres blokk hajtja, a friss fejlesztésű erőforrás 755 cm3-es lökettérfogatából 92 lóerőt (9500/perc) hoztak ki, a nyomaték 75 Nm (7250/perc). A 270 fokos főtengelyelékelésű erőforrást vadonatúj, acél hídváz öleli körül, amely mindössze 16,6 kg-ot nyom a mérlegen. A vázhoz 41 mm-es Showa SFF-BPTM fordított villa kapcsolódik, az állítható előfeszítésű rugóstaghoz pedig Pro-Link himbarendszert társítottak.
A Honda római központja által megálmodott, streetfighteres külső mellett említést érdemel az 5 colos kijelző is, amely most először nem csak androidos, hanem iOS-es telefonokkal is kompatibilis. A 15,2 literes tankkal szabványos fogyasztással számolva 340 km-es a hatótávolság, a gyári kiegészítőcsomagok között a túrázáshoz hasznos tárolódobozokat/tanktáskát is találunk.
Az eredeti cikk ITT olvasható.
Borítókép: Képernyőfelvétel (Forrás: Youtube/Honda Motor Europe Limited Hungary)