1950-ben mutatta be a Morgan a Plus 4-es típusát, amelynek az évek alatt lett egy nagytestvére Plus 6 néven, és alig másfél évvel a legutóbbi átdolgozásuk után megint átalakították őket. A legfontosabb változás, hogy már menetstabilizáló is van a fedélzeten, amelyet a Continental és az AP Racing elemekből összerakott új fékrendszernek köszönhetünk, ezenkívül végre alapáron adnak 2 légzsákot a sportkocsikhoz.
Maradtak a BMW motorok (2,0 liter 258 LE, 3,0 liter 340 LE), az opciós 8 fokozatú ZF automatikus váltó szoftverét a BMW mérnökeinek segítségével finomították, most, hogy a váltóvezérlés már a gázpedál-kezelés intenzitását és a kormány elfordítását is figyelembe veszi a kapcsolásoknál.
A felfüggesztésben új lengéscsillapítók és szilentek beépítésével javítják a kényelmet és a nagy sebességű stabilitást.
Az eredeti cikk ITT olvasható.
Borítókép: Képernyőfelvétel (Forrás: Youtube/Morgan Motor Company)