A Cyberpunk 2077 megjavítására váró gamereknek az elmúlt napokban olyan benyomásuk lehetett, hogy az előzetes ígérettel ellentétben mégsem fog február során megjelenni a játék második gigafrissítése. A CD Projekt RED most hivatalosan is megerősítette a sanda gyanút, állítása szerint csak március második felében fut be az 1.2-es verziószámú patch.
A fejlesztőcég tájékoztatása szerint két oka van az elhalasztásának: egyrészt az óriási mérete miatt a fejlesztők küzdenek az elkészítésével és a tesztelésével,

Fotó: YOUTUBE.COM
másrészt pedig a hackelési botránya óriási mértékben hátráltatta a munkát. A hivatalos bejelentésben erről nem volt szó, azonban a hírek szerint a fejlesztők jókora része még mindig nem tud otthonról dolgozni a február 9-én nyilvánosságra hozott betöréssel kapcsolatos vizsgálatok miatt, plusz a munkaeszközeiket is be kellett vinniük a CD Projekt irodájába, hátha rosszindulatú szoftver került rájuk a támadás során.
Az 1.2-es patch az eddigi messze legjelentősebb javításnak ígérkezik, a remények szerint ennek telepítését követően kismillió bug mellett végre nagyot nőhet a játék teljesítménye és stabilitása. Ez különösen fontos az alap Xbox One és PlayStation 4 játékkonzolokon, ezeken a nagyon alacsony képkockasebesség miatt közel játszhatatlan a Cyberpunk 2077.
Az eredeti cikket ITT érheti el.
Nem árt a botrány a Cyberpunk 2077 eladásainak
Kétség sem férhet hozzá, hogy a váratlan gigasiker Among Us mellett a Cyberpunk 2077 az év másik legemlékezetesebb játéka, de sajnos nem csak a megfelelő okokból. A The Witcher szériát jegyző CD Projekt RED nyílt világú címe iránt akkor volt az érdeklődés, hogy nyolcmillió példány fogyott belőle előrendelésben, a bő felük ráadásul számítógépes kópia volt, ami előrendelési rekordot jelent. Ezzel a játék már a piacra kerülése előtt visszahozta a teljes fejlesztési és reklámozási költségét.
Sajnos a december 10-i megjelenésekor jött a sokk: az előző napon elérhetővé vált, a játékot alapvetően nagyon dícsért teszteknek megfelelően valóban irtózatosan bugos a termék, ráadásul a lengyel fejlesztőcég eltitkolta, hogy a PlayStation 4 és az Xbox One alapkonzolokon futó verziói mennyire súlyos teljesítménybeli gondokkal küzdenek. Emiatt végül még a PlayStation Store-ból is törölték, átmenetileg nem vásárolható meg digitális formában a Sony egyetlen konzoljára sem.