Kétséges volt az első években az okosórák sikere, hiszen addigra a klasszikus karórák kora is erősen leáldozott, ráadásul a korai modellek a kinézetük, az üzemidejük és a kevés tényleges előnyük miatt kevesek érdeklődését keltették fel. A gyártók viszont ütötték a vasat, mostanra pedig az általános fejlesztéseken túl főként az egészségügyi szenzoraiknak köszönhetően befutottak az okosórák.
A Counterpoint Research szerint éves összehasonlításban az idei második negyedévben 27 százalékot nőtt az eladott okosórák száma. Az Apple megtartotta a piacvezető pozícióját, az értékesített termékek 28 százaléka Apple Watch volt, a viselőinek száma mostanra meghaladta a százmilliót. Ettől függetlenül a cég elveszített 2 százalék részesedést, ami jórészt a 100 dollár alatti okosórák robbanásának tudható be.
Éves szinten 547 százalékkal nőttek a megfizethető modellek eladásai.
A teljes cikket ITT olvashatja tovább.
Borítókép: Pexels