A Volkswagen és a Hyundai az idei év nyertesei

Az idei év globális autópiaci győztesei a Volkswagen (VW) és a Hyundai.

LM
2011. 11. 18. 21:40
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Ugyanakkor a tavaly világelső Toyota várhatóan 17 százalékot veszít tavalyhoz képest, elsősorban a tavaszi japán természeti és atomkatasztrófa miatt. A nagy német gyártók – a VW, a Daimler és a BMW – összesítve 11 százalékkal növelik eladásaikat, az amerikai nagyok – a General Motors, a Ford és a Chrysler – átlag 10 százalékkal. Ezzel szemben a japán autógyártó konszernek értékesítése átlag 11 százalékkal csökken tavalyhoz képest.

Az idei világranglistát az előzetes eredmények szerint a General Motors vezeti majd, várhatóan 9 millió eladott autóval. A második a Volkswagen, 8,2 millióval. A Toyota 6,9 millió járműve a harmadik helyre lesz elég, míg a negyedik – várhatóan 6,4 milliós értékesítéssel – a Hyundai.

A jövő évre a tanulmány csak csekély bővülést vár a globális autópiacon, ahol a meghatározó az lesz, hogy a japán gyártók megpróbálják visszaszerezni elvesztett pozícióikat. Ez növekvő versennyel és csökkenő nyereségekkel jár majd.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.