A legolcsóbbként hirdetett pulykapárizsiból 129 forintba került 10 deka az Auchanban. Egy polccal lejjebb azonban 20 forinttal olcsóbban kínálták egy másik gyártó készítményét. A tejtermékeknél is érdekesen alakult a számsor.
A lapkasajtok közül a legolcsóbbként feltüntetettért 204 forintot kértek, miközben az akciós kempingsajtot 169 forintért árulták. A legnagyobb árkülönbség a parenyicáknál jelentkezett. A legolcsóbbnak titulált és a valóban legolcsóbb sajt között 50 forint volt a különbség. A papíron legolcsóbb tejföl árért 50 grammal többet is kaphatunk.
A főzőtejszínnél a kerekítési szabályokkal is kijátszotta a hipermarket. Így a legolcsóbbnak nevezett termék valójában 5 forinttal drágább a valóban legolcsóbbnál. A spirálfüzeteknél csaknem kétszeres volt a különbség. A legolcsóbb 359 forintba kerül, de a polc aljáról előkerült egy 179 forintos is.
Árazási hibát emlegetnek
A hipermarket kommunikációs vezetője szerint szó sincs becsapásról. „Arról biztosíthatom, hogy semmiféle szándékosság nincs mögötte, hiszen az egész jelzés azt szolgálja, hogy a vásárlóknak tudjunk olyan információt adni, ami megkönnyíti a vásárlását” – mondta el Gillemot Katalin. Hozzátette, hogy több mint hatvanezer terméknél előfordulnak árazási hibák.