A Malévot két évig birtokló AirBrigde Zrt. tulajdonosa azt ugyanakkor elismerte a lapnak adott interjúban, hogy vannak elintézetlen ügyei a Vnyesekonombankkal a légitársaság miatt, de mint fogalmazott: „feltételezem, hogy győz a józan ész, és megtaláljuk a megoldást”.
Abramovics – aki egy budapesti lakásban nyilatkozott a lapnak – tagadta a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium által kiadott fehér könyv állításait. Leszögezte, a magyar állammal kötött privatizációs szerződés alapján tevékenykedtek. Szerinte a veszteségek azt követően keletkeztek, hogy 2009-ben Martin Gauss ült a vezérigazgatói székbe. „Abban az évben, amikor mi átvettük a céget, nagyságrendileg mínusz 15 milliárd forint volt az amortizáció előtti bruttó működési eredmény. Már a következő évben sikerült ezen ötmilliárddal javítani” – fogalmazott Abramovics. Állítása szerint, ha nem lett volna a 2008-as kerozinár-robbanás, nyereségessé tudták volna tenni a légitársaságot, amely így is az egyetlen komoly európai légitársaság volt, amely nem rontott, hanem javított az eredményein a válság évében.
A volt tulajdonos a Malév élén eltöltött időszakot értékelve elmondta: „Sok változást elindítottunk, de nem tudtuk befejezni, mert az oroszországi helyzet úgy alakult, hogy az ottani légitársaságaim kénytelenek voltak elhagyni a piacot.”