Ez kell a nőknek

Egy internetes felmérésből kiderült: a nők leginkább a szépséggel és egészséggel kapcsolatos ajándékokat várják szívesen a fa alá, a férfiak pedig javarészt ezzel is készülnek a hölgyeknek karácsonyra.

LM
2011. 12. 07. 19:22
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A karácsonyi ajándékozással kapcsolatos várakozásokról készült villámkutatást a Depo.hu ár-összehasonlító oldal megbízásából. A felmérésből kiderül, az idei karácsony alkalmával a szépségápolási és egészséggel kapcsolatos ajándékok lesznek a leggyakoribbak – olvasható az internetes oldal közleményében.

A könyv örök

A felmérés során a 18-65 éves korosztály 60 százaléka válaszolt úgy, hogy szépségápolási és egészséggel kapcsolatos ajándékkal biztosan meglepi szeretteit. A „mit kapna szívesen” kérdésre adott válaszokból kiderült, hogy a megkérdezettek többsége leginkább könyvnek örülne, de a számítástechnikai eszközöket (laptop, táblagép), ruházati és sportfelszerelési cikkeket és a már említett szépségápolási és egészség kategóriába sorolható meglepetéseket is szívesen fogadná karácsonykor.

Tudják a férfiak, mi kell a nőknek

„A felmérés alapján úgy tűnik, hogy a férfiak többsége tudja, mi kell a nőknek, hiszen 56 százalékuk egészséggel és szépséggel kapcsolatos ajándékot is elrejt majd a fa alá” – mondta Szabari László, a Depo.hu ár-összehasonlító oldal vezetője.

Bár a háztartási gépek (porszívó, turmix, kenyérsütő) mint karácsonyi ajándék számos vicc alapja, ezt a „hibát” a többség nem követi el a valóságban: a nők 72, a férfiak 73 százaléka nyilatkozott úgy, hogy ilyen ajándékot nem adna, és nem is szívesen látna a fa alatt.

Ez kell a fiataloknak

Az ajándékozási várakozások kor szerinti vizsgálatából kiderült, hogy a 18-24 évesek számára a ruházat, a sportfelszerelés, valamint az óra és ékszer a legjobb választás, a korosztály képviselőinek ugyanis 56 százaléka nyilatkozott úgy, hogy szívesen fogadná az ilyen meglepetéseket. Hasonlóképpen alakult ez a 25-34 évesek körében is, bár esetükben ez az arány már csak 44 százalék volt. A 35-65 éves korosztály tagjai ugyanakkor már leginkább valamilyen olvasnivalónak örülnének.

November végén a 100 legnépszerűbb termék közül az első 10 mind televízió volt, túlnyomó többségében LED-es vagy 3D-s televíziózásra alkalmas készülék. „A tavalyi statisztikáknál már érezhető volt, hogy az élénkebb színeket és alacsonyabb fogyasztást garantáló LED-es technológia iránt növekszik a kereslet, idén pedig már egyértelmű az elsőség” – ismertette az eredményeket Szabari László.

A Depo.hu 100-as toplistájában a második helyen a mobil számítástechnikai eszközök, így a laptopok és táblagépek végeztek, míg a harmadik legkeresettebb árucikk a mobiltelefon lett.

A Depo.hu megbízásából a KutatóCentrum által végzett villámkutatás 4306 fő online megkérdezésével 2011. november 18-22. között zajlott. A számítástechnikai és szórakoztatóelektronikai rangsor a Depo.hu saját statisztikái alapján, a 2011. november 15. és 2011. november 30. között regisztrált termékkeresési adatok összesítésével készült.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.