A karácsonyi ajándékozással kapcsolatos várakozásokról készült villámkutatást a Depo.hu ár-összehasonlító oldal megbízásából. A felmérésből kiderül, az idei karácsony alkalmával a szépségápolási és egészséggel kapcsolatos ajándékok lesznek a leggyakoribbak – olvasható az internetes oldal közleményében.
A könyv örök
A felmérés során a 18-65 éves korosztály 60 százaléka válaszolt úgy, hogy szépségápolási és egészséggel kapcsolatos ajándékkal biztosan meglepi szeretteit. A „mit kapna szívesen” kérdésre adott válaszokból kiderült, hogy a megkérdezettek többsége leginkább könyvnek örülne, de a számítástechnikai eszközöket (laptop, táblagép), ruházati és sportfelszerelési cikkeket és a már említett szépségápolási és egészség kategóriába sorolható meglepetéseket is szívesen fogadná karácsonykor.
Tudják a férfiak, mi kell a nőknek
„A felmérés alapján úgy tűnik, hogy a férfiak többsége tudja, mi kell a nőknek, hiszen 56 százalékuk egészséggel és szépséggel kapcsolatos ajándékot is elrejt majd a fa alá” – mondta Szabari László, a Depo.hu ár-összehasonlító oldal vezetője.
Bár a háztartási gépek (porszívó, turmix, kenyérsütő) mint karácsonyi ajándék számos vicc alapja, ezt a „hibát” a többség nem követi el a valóságban: a nők 72, a férfiak 73 százaléka nyilatkozott úgy, hogy ilyen ajándékot nem adna, és nem is szívesen látna a fa alatt.
Ez kell a fiataloknak
Az ajándékozási várakozások kor szerinti vizsgálatából kiderült, hogy a 18-24 évesek számára a ruházat, a sportfelszerelés, valamint az óra és ékszer a legjobb választás, a korosztály képviselőinek ugyanis 56 százaléka nyilatkozott úgy, hogy szívesen fogadná az ilyen meglepetéseket. Hasonlóképpen alakult ez a 25-34 évesek körében is, bár esetükben ez az arány már csak 44 százalék volt. A 35-65 éves korosztály tagjai ugyanakkor már leginkább valamilyen olvasnivalónak örülnének.
November végén a 100 legnépszerűbb termék közül az első 10 mind televízió volt, túlnyomó többségében LED-es vagy 3D-s televíziózásra alkalmas készülék. „A tavalyi statisztikáknál már érezhető volt, hogy az élénkebb színeket és alacsonyabb fogyasztást garantáló LED-es technológia iránt növekszik a kereslet, idén pedig már egyértelmű az elsőség” – ismertette az eredményeket Szabari László.
















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!