Ilyen még nem volt: meghódította Európát a magyar óriás

A Mol sütőolajgyűjtő kampánya nyerte az idei European Excellence Awards (EEA) díját ökológia és környezet kategóriában – közölte az olajtársaság pénteken az MTI-vel.

LM
2011. 12. 09. 18:34
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A kontinens legrangosabb marketingkommunikációs versenyére európai vállalatok és ügynökségek neveztek kampányaikkal, számos kategóriában. Ez az első alkalom, hogy magyar vállalat nyert az ökológia és környezet kategóriában – áll a közleményben.

„Olajipari vállalatként különösen fontos számunkra, hogy az ökológia és környezet kategóriában nyertünk, hiszen e kampányunk sikere is azt bizonyítja: a Mol komolyan gondolja a fenntarthatóság elveit” – idézi a közlemény Pánczél Andreát, a Mol magyarországi kommunikációs igazgatóját, aki a csütörtök este Amszterdamban megrendezett gálán vette át a kategória győztes díját.

A május óta tartó kampány sikerét mutatja, hogy eddig több mint 33 tonna használt sütőolajat adtak le az erre kijelölt 158 Mol-kúton. Az akció részeként decemberben ismét gyűjtőflakont kapnak ajándékba azok, akik használt sütőolajat adnak le ezeken a benzinkutakon.

A European Excellence Awards nemzetközi versenyt az idén ötödször rendezték meg.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.