A győri székhelyű cég működésében egyre nagyobb szerepet kap az export, az árbevételnek több mint 90 százaléka a külföldi eladásokból származik. A vállalkozás 54 országba szállít, eladásai a dél-kelet-ázsiai térségben erődösnek, a termelés mintegy 35 százaléka már abban a régióban talál gazdára, nyugat-európai eladásai viszont visszaszorulóban vannak. A járművekben, sportcsarnokokban, irodaházakban használatos nagy kopásállóságú speciális padlók forgalma mindinkább meghatározó, az értékesítésben kisebb arányt képviselnek a PVC-padlók.
A cég egyik szabadalmaztatott újdonsága, a „baktériumölő” speciális padlótípus iránt érdeklődik a piac, az idén 50 ezer métert adtak el belőle. A nanoezüst-, illetve nanotitán-tartalmú padló különleges tulajdonsága, hogy eliminálja a baktériumokat. Ezt a terméket elsősorban kórházak, idősotthonok számára fejlesztették ki. További cél, hogy iskolai, intézményi célra is alkalmassá tegyék.
Jancsó Péter a jövő évre az értékesítés szinten tartását prognosztizálja. A kínai és az orosz piacon vár jelentős forgalomnövekedésre, amely kiegyenlítheti a más piaci térségekben bekövetkező csökkenést. 2012-ben fő feladatnak tekinti a hatékonyság javítását és a költségek visszaszorítását. A vállalatnál mintegy 550-en dolgoznak.

















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!