Csaknem mindenki interneten intézi

Az eladók 97 százaléka az internetes apróhirdetési oldalakon adja fel hirdetését, mindössze 15 százalékuk fordul nyomtatott verzióhoz.

BL
2012. 02. 27. 11:35
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A keresgélők 83 százaléka az online felületeken kezdi a nézelődést, és mintegy harmaduk az aukciós portálok kínálatát is átböngészi. A vevők több mint egyharmada szerint nehézkes a keresés a hirdetési újságok cikkei között, 43 százaléka pedig a képes hirdetéseket hiányolja a print verziókból.

A felmérés szerint a kényelem és az egyszerűség mellett nem elhanyagolható szempont az sem, hogy mennyire gyorsan üthető nyélbe egy megállapodás. Az eladók mintegy fele 3-10 megkeresésből zár sikerrel egy-egy üzletet, 20 százalék ennél is kevesebb érdeklődőből megtalálja a vásárlóját. Vevőként még gördülékenyebbnek tűnik a folyamat, általában 3-5 hirdető megkeresése után a kiszemelt termék gazdájává válhat valaki, és a legtöbbször alig 5 nap telik el, míg birtokába kerül az áru.

Az Aprod.hu Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi cégcsoportja, a Vaterát is működtető allegroup tagja. A 2011 márciusában indult portálon 15 kategóriában jelenleg közel 640 000 aktív hirdetés fut a közlemény szerint.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.