Az észak-bulgáriai Lovecs közelében található gyárban az első évben négyezer terepjárót fognak előállítani, de a kapacitás akár évi 40-70 ezer darabra is növelhető pótműszakok beiktatásával.
A bolgár Litex céggel közös vállalat kezdetben 150 embert foglalkoztat, ők szerelik össze a Kínából odaszállított részegységeket. Az autókat kezdetben a bolgár piacon kívánják értékesíteni – nem utolsósorban az alacsony árak miatt –, később azonban terjeszkedni akarnak Európában. Az üzemben gyártandó Voleex C10 szedán és a Steed 5 pick-up modell ára átszámítva 8200–12 800 euró között lesz.
A Great Wall a vezető terepjárógyártó Kínában, több üzeme is van már külföldön, többek között Oroszországban, Indonéziában, Egyiptomban és Ukrajnában. Lovecsben nem ismeretlen az autógyártás: 1966 és 1990 között orosz gyártmányú autókat szereltek itt össze, elsősorban 408-as Moszkvicsokat.

Erre nagyon ráfázhat Magyar Péter, újabb ügyekben jelentették fel