Öt év alatt duplázna a Bentley

A Volkswagen-csoporthoz tartozó Bentley autómárka 2017-ig megduplázná eladott autóinak számát.

PR
2012. 02. 26. 16:38
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Így fogalmazott: „Ötéves időtávban el szeretnénk érni az évi 15 ezer eladott autót, s ezt kizárólag a meglévő modellportfólió révén.” Az előző évben a Bentley márka értékesítései 37 százalékkal, 7003-ra nőttek, s két veszteséges év után ismét nyereséget mutatott fel a brit luxusmárka.

Dürheimer az interjúban elmondta: 2012-ben „robusztus, két számjegyű növekedési számot” kívánnak elérni, s célként jelölte meg, hogy elérhetik a legutóbb 2007-ben tapasztalt tízezer feletti eladási számot. A vezérigazgató szerint a márka legnagyobb piacává – az Egyesült Államokat megelőzve – Kína léphet elő 2012-ben.

A Volkswagen-csoport, a szintén német BMW-csoporttal folytatott élénk versengés után vásárolta meg 1998-ban a Bentley autómárkát. A BMW végül akkor a Rolls-Royce márkát szerezte meg, amely addig egy vállalatcsoportban volt a Bentley-vel.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.