Így fogalmazott: „Ötéves időtávban el szeretnénk érni az évi 15 ezer eladott autót, s ezt kizárólag a meglévő modellportfólió révén.” Az előző évben a Bentley márka értékesítései 37 százalékkal, 7003-ra nőttek, s két veszteséges év után ismét nyereséget mutatott fel a brit luxusmárka.
Dürheimer az interjúban elmondta: 2012-ben „robusztus, két számjegyű növekedési számot” kívánnak elérni, s célként jelölte meg, hogy elérhetik a legutóbb 2007-ben tapasztalt tízezer feletti eladási számot. A vezérigazgató szerint a márka legnagyobb piacává – az Egyesült Államokat megelőzve – Kína léphet elő 2012-ben.
A Volkswagen-csoport, a szintén német BMW-csoporttal folytatott élénk versengés után vásárolta meg 1998-ban a Bentley autómárkát. A BMW végül akkor a Rolls-Royce márkát szerezte meg, amely addig egy vállalatcsoportban volt a Bentley-vel.

Újabb csapás érte a rács mögött ülő Kiss László óbudai polgármestert