A forgalmazásban részt vevő aktív előfizetések alapján a Telenor piaci része 28,19 százalékról 27,77-re csökkent, a Vodafone-é 24,13-ról 24,50 százalékra, a T-Mobile-é pedig 47,68-ról 47,73 százalékra nőtt.
A három mobilszolgáltató együttműködésén alapuló gyorsjelentés szerint az összes előfizetőt tekintve a Telenor piaci részesedése 27,53-ról 27,33 százalékra csökkent, a Vodafone-é 23,81 százalékról 23,94-re, a T-Mobile-é pedig 48,66-ról 48,73 százalékra emelkedett.
Januárban az adatforgalom alapján a Telenor piaci részesedése az egy hónappal korábbi 38,44-ről 41,17-re százalékra nőtt, a Vodafone-é 20,21-ről 19,75 százalékra és a T-Mobile-é 41,35-ről 39,08 százalékra csökkent.
Az összegzés alapján az előfizetők az előző havi 1 millió 856 ezer után januárban 1 millió 995 ezer gigabájt adatot töltöttek le és fel, az egy aktív ügyfélre jutó átlagos forgalom pedig 1,15 GB-ra emelkedett. A vizsgált hónapban az egy előfizetőre jutó adatforgalom a Telenor esetében 1,49-ről 1,70 GB-ra, a Vodafone-nál 0,92-ről 0,93 gigabájtra emelkedett, a T-Mobile-nál pedig 0,95 GB-ról 0,94-re csökkent.
Januárban a T-Mobile ügyfelei az előző havi 768 ezer után 779 ezer GB adatot forgalmaztak, a Telenor ügyfeleinek forgalma 714 ezer GB-ról 821 ezerre emelkedett, a Vodafone-ügyfelek pedig az előző havi 375 ezer után januárban 394 ezer gigabájt adatot töltöttek le és fel, tájékoztat a legfrissebb összegzés.