Ők a legkevésbé lojális banki ügyfelek

A Szlovákiában működő bankoknak vannak a legkevésbé lojális ügyfelei Közép-Európában – adta hírül a TASR szlovák közszolgálati hírügynökség csütörtökön.

WL
2012. 06. 21. 21:33
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A felmérésből kiderült, hogy a V4-országok és Románia csoportjából Szlovákiában a legmagasabb, 52 százalékos azoknak a banki ügyfeleknek az aránya, akik a múltban már legalább egy alkalommal bankot váltottak.

Magyarországon ez az arány 28, Romániában pedig 42 százalék. A nem lojálisnak értékelt banki ügyfelek aránya Csehországban (17 százalék), illetve Lengyelországban (12 százalék) a legalacsonyabb.

Igor Mravec, a Deloitte pénzügyi intézményekre szakosodott szakértője a felmérés eredményeit ismertetve elmondta: elégedetlenek a szlovák fogyasztók a magasnak tartott banki illetékekkel, és elégtelennek tartják a szolgáltatásokat is. Rámutatott: a szlovákiai banki ügyfelek jelentős részének nem jelent problémát , hogy bankot váltson.

A felmérésből az is kiderült, hogy továbbra is meglehetősen jelentős számú Szlovákiában azoknak a csoportja, akik nem rendelkeznek bankszámlával, a felnőtt összlakossághoz viszonyítva arányuk 34 százalék.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.