Húszezer forintért szinte mindenki váltana

Egy felmérés szerint már egy ötezer forintos megtakarítás is az autósok 64 százalékát ösztönözné váltásra.

BL
2012. 10. 31. 17:26
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az Aegon internetes (direkt) biztosítója október közepén végezte a felmérést, amikor már sejthető volt, hogy az idei ajánlatoknál számos kiegészítő biztosítást is kínálnak majd a biztosítók a kgfb mellé. A felmérésben megkérdezettek negyede nyilatkozott úgy, hogy érdekelné baleset biztosítás, és 22 százalék kötne kátyúbiztosítást a kgfb mellé. Jó helyezést ért el még a kocsiban utazó kisállatokra, a vadkárra, továbbá a rendszám és forgalmi engedély pótlására köthető biztosítás is.

Az internetes alkuszok csütörtökre tervezik a kgfb-kalkulátoraik elindítását, de a programozás során máris kiderült néhány olyan jellemző, amelyre eddig nem volt példa. A CLB független alkusz például arra hívja fel a figyelmet, hogy adatvédelmi gondot is felvet az, ha az ügyfél – illetve családja – jövedelmére, vagy éppen iskolai végzettségére kérdeznek rá a biztosítók. Amúgy a magasabb jövedelműeknek és a magasabb iskolai végzettségűeknek drágábban adják ugyanazt a kgfb-t.

A Közép-európai Kölcsönös Biztosító Egyesület (KÖBE) a kgfb mellé a parkolásbiztosítást kínálja kiegészítőként. Ez a parkolóban más által, vagy éppen a tulajdonos által okozott károkat téríti. Az új biztosítási termék előnye az, hogy azt a kárt is kifizeti, amelyre a casco – az önrész miatt – nem nyújt fedezetet.

A biztosítók ajánlatai kedd reggel jelentek meg, az internetes alkuszok szerint a díjak 5-10 százalékos csökkenést mutatnak, sőt akinek több biztosítása is van ugyanannál a társaságnál, akár felezheti is az összeget.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.